ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل شیراز

در ویزیت تخصصی قلب در منزل، شرح‌حال و سوابق قلبی بیمار و مشکلات مرتبط او بررسی و ارزیابی می‌شود. سپس معاینات لازم برای بررسی شرایط فعلی بیمار انجام می‌شود و نتایج آزمایش‌ها و بررسی‌های قلبی و نوار قلب‌های قبلی و کنونی بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس بر اساس مجموع شرایط بیمار، برای انجام بررسی‌های تشخیصی بیشتر در منزل یا ارجاع بیمار به مراکز تشخیصی و درمانی و همین طور تجویز داروهای مورد نیاز برای بیمار، تصمیم‌گیری می‌شود.

چگونه می توان در شهر شیراز نسبت به ثبت درخواست جهت ویزیت پزشک متخصص قلب در منزل اقدام کرد ؟

 بهترین متخصص قلب را می توان از روی قابلیت ها و حسن شهرتش شناخت. اما پیدا کردن و رزرو ویزیت پزشک متخصص یا فوق تخصص قلب در منزل زمانبر بوده و گاهی از خارج از حیطه توان و اختیارات بیمار می باشد. از این رو می توان از تخصص و اعتبار موسسات ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل استفاده کرد. زیرا بهترین متخصص قلب شیراز را با توجه به عملکرد ، پیشینه ، کار به بیمه ها ، داشتن روابط گسترده با سایر پزشکان متخصص ، دلسوز و اخلاق مدار بودن را از بین متخصصان شیراز گزینش می کنند.

در صورت نیاز به ویزیت پزشک در منزل شیراز  و یا مشاوره با متخصصان موسسه پرستاری آراد در ارتباط باشید.

در زمان تماس با ما چه اطلاعاتی باید بدهید ؟

  • نام و سن بیمار
  • سابقه بیماری
  • داروهایی که در حال حاضر استفاده می کنند
  • علائم بیماری (ضعف،تب،لرز،بی اشتهایی،درد قفسه سینه و…)

مزایای ویزیت متخصص قلب در منزل

  1. عدم نیاز به رفت‌ و آمد
    حضور متخصص قلب در منزل شما به این معناست که دیگر نیازی نیست به بیمارستان یا مطب بروید و می‌ توانید پزشک را در فضای راحت منزل خودتان ملاقات کنید.
    دیگر در ترافیک منتظر نمی مانید یا مجبور نیستید در مسافت‌ های طولانی رفت‌ و آمد کنید.
  2. بدون محدودیت‌ های زمانی
    اغلب پزشکانی که به منازل مراجعه می‌ کنند نه تنها در ساعات کاری در دسترس هستند بلکه به این معنی است که شما می‌ توانید ساعت حضور پیدا کردن متخصص قلب در منزل را با برنامه خود هماهنگ کنید.
  3. شخصی سازی
    پزشکی که به منزل شما می‌ آید وضعیت بیماری شما را می‌ تواند با دقت بیشتری مشاهده کند و همینطور زمان بیشتری را می‌ تواند به تشخیص بیماری شما و درمان آن بپردازد.
  4. رعایت پروتکل‌ های بهداشتی
    مراجعه به مطب یا بیمارستان می‌ تواند با نگرانی‌ هایی در مورد مسائل بهداشتی و ابتلا به بیماری‌ های واگیردار همراه باشد، به ویژه که شما نیاز دارید توسط متخصص قلب ویزیت شوید و با انتظار کشیدن در اتاق انتظار، در معرض بسیاری از بیماری‌ های عفونی قرار می‌ گیرید.
  5. بهبود سریع‌ تر و بهتر
    با توجه به اینکه با استفاده از خدمات ویزیت توسط متخصص قلب در منزل، پزشک توجه بیشتری به شما دارد می‌تواند به صورت دقیق‌ تر و کامل تری، نکات الزامی را به شما منتقل کند.

قیمت ویزیت متخصص قلب در منزل شیراز چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص قلب در منزل را نمی توان یک نرخ ثابت در نظر گرفت. نرخ اولیه آن برحسب ابلاغیه ای که توسط وزارت بهداشت منتشر شده و کاملا مشخص و شفاف و به روز است، محاسبه می شود ولی بر اساس بعد مسافت، زمان ویزیت و ارائه خدمات جانبی مانند نوار قلب، اکو و… این تعرفه قابل تغییر است.

 برای اطلاع از نرخ دقیق ویزیت پزشک قلب در منزل شیراز با خطوط تلفنی درج شده در سایت تماس بگیرید.

چه تخصص هایی دیگری در ویزیت پزشک، توسط کارشناسان مرکز پرستاری آراد شیراز به منزل ارجاع داده می شوند؟

متخصص عفونی

متخصص داخلی

متخصص نورولوژی(مغز و اعصاب)

متخصص ارتوپدی

متخصص یورولوژی(کلیه و مجاری ادراری)

فوق تخصص ICU