ویزیت پزشک متخصص داخلی در منزل شیراز

با ویزیت پزشک داخلی در منزل ، شما می توانید در زمینه ارزیابی و درمان بیماری‌های مختلف ، تشخیص بیماری ‌ها ، پیشگیری از بیماریهای‌ قابل پیشگیری ، مشاوره بهداشتی ، تجویز دارو و پیگیری نتایج آزمایشات بالینی به اعتماد کنید. این پزشکان ، همچنین مسئول ارجاع بیماران به متخصصان مختلف در صورت لزوم هستند. او می ‌تواند روش‌ های پیشگیری از بیماری را به بیماران یادآوری کند و اطلاعات لازم درباره سلامتی و بهداشت را با آنها به اشتراک بگذارد. به طور کلی متخصص داخلی در منزل شیراز، مراقبت‌ های پایه سلامتی را در زمینه پیشگیری ، تشخیص و درمان بیماری‌ های مختلف ارائه می ‌دهد.

چگونه می توان در شهر شیراز نسبت به ثبت درخواست جهت ویزیت پزشک متخصص داخلی در منزل اقدام کرد ؟

 بهترین متخصص داخلی را می توان از روی قابلیت ها و حسن شهرتش شناخت. اما پیدا کردن و رزرو ویزیت پزشک متخصص یا فوق تخصص داخلی در منزل زمانبر بوده و گاهی از خارج از حیطه توان و اختیارات بیمار می باشد. از این رو می توان از تخصص و اعتبار موسسات ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل استفاده کرد. زیرا بهترین متخصص داخلی شیراز را با توجه به عملکرد ، پیشینه ، کار به بیمه ها ، داشتن روابط گسترده با سایر پزشکان متخصص ، دلسوز و اخلاق مدار بودن ، داشتن گرایش در درمان کودکان و بزرگسالان و.. را از بین متخصصان شیراز گزینش می کنند.

در صورت نیاز به ویزیت پزشک در منزل شیراز  و یا مشاوره با متخصصان موسسه پرستاری آراد در ارتباط باشید.

در زمان تماس با ما چه اطلاعاتی باید بدهید ؟

  • نام و سن بیمار
  • سابقه بیماری
  • داروهایی که در حال حاضر استفاده می کنند
  • علائم بیماری (ضعف،تب،لرز،بی اشتهایی،سردرد،عفونت،درد و…)

مزایای ویزیت متخصص داخلی در منزل

  1. عدم نیاز به رفت‌ و آمد
    حضور متخصص داخلی در منزل شما به این معناست که دیگر نیازی نیست به بیمارستان یا مطب بروید و می‌ توانید پزشک را در فضای راحت منزل خودتان ملاقات کنید.
    دیگر در ترافیک منتظر نمی مانید یا مجبور نیستید در مسافت‌ های طولانی رفت‌ و آمد کنید.
  2. بدون محدودیت‌ های زمانی
    اغلب پزشکانی که به منازل مراجعه می‌ کنند نه تنها در ساعات کاری در دسترس هستند بلکه به این معنی است که شما می‌ توانید ساعت حضور پیدا کردن متخصص داخلی در منزل را با برنامه خود هماهنگ کنید.
  3. شخصی سازی
    پزشکی که به منزل شما می‌ آید وضعیت بیماری شما را می‌ تواند با دقت بیشتری مشاهده کند و همینطور زمان بیشتری را می‌ تواند به تشخیص بیماری شما و درمان آن بپردازد.
  4. رعایت پروتکل‌ های بهداشتی
    مراجعه به مطب یا بیمارستان می‌ تواند با نگرانی‌ هایی در مورد مسائل بهداشتی و ابتلا به بیماری‌ های واگیردار همراه باشد، به ویژه که شما نیاز دارید توسط متخصص داخلی ویزیت شوید و با انتظار کشیدن در اتاق انتظار، در معرض بسیاری از بیماری‌ های عفونی قرار می‌ گیرید.
  5. بهبود سریع‌ تر و بهتر
    با توجه به اینکه با استفاده از خدمات ویزیت توسط متخصص داخلی در منزل، پزشک توجه بیشتری به شما دارد می‌تواند به صورت دقیق‌ تر و کامل تری، نکات الزامی را به شما منتقل کند.

با ویزیت دکتر متخصص داخلی در خانه ، کدام بیماری ها را درمان می شود؟

پزشکان داخلی در خانه می‌ توانند برای بیماری‌ های مختلف مانند : بیماری‌ های قلبی، بیماری ‌های تنفسی ، بیماری‌ های گوارشی ، بیماری ‌های کلیوی و بسیاری از بیماری‌ های دیگر درمان ارائه دهند. علاوه بر این، آنها ممکن است به بیماران با بیماری‌ های مزمن کمک کنند و مشاوره در خصوص سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ ها را نیز ارائه دهند.

قیمت ویزیت متخصص داخلی در منزل شیراز چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص داخلی در منزل را نمی توان یک نرخ ثابت در نظر گرفت. نرخ اولیه آن برحسب ابلاغیه ای که توسط وزارت بهداشت منتشر شده و کاملا مشخص و شفاف و به روز است، محاسبه می شود ولی بر اساس بعد مسافت، زمان ویزیت و ارائه خدمات جانبی این تعرفه قابل تغییر است.

 برای اطلاع از نرخ دقیق ویزیت پزشک داخلی در منزل شیراز با خطوط تلفنی درج شده در سایت تماس بگیرید.

چه تخصص هایی دیگری در ویزیت پزشک، توسط کارشناسان مرکز پرستاری آراد شیراز به منزل ارجاع داده می شوند؟

متخصص عفونی

متخصص قلب و عروق

متخصص نورولوژی(مغز و اعصاب)

متخصص ارتوپدی

متخصص یورولوژی(کلیه و مجاری ادراری)

فوق تخصص ICU