ونتیلاتور( Ventilator ) یا دستگاه تنفس مصنوعی

 

اجاره دستگاه ونتیلاتور( Ventilator ) یا دستگاه تنفس مصنوعی در شیراز

دستگاه ونتیلاتور دستگاهی است که با توجه به شرایط بیمار به عمل تنفس کمک می کند و یا برای بیمارانی که قادر به تنفس نیستند، تنفس را بصورت کامل انجام می دهد. دستگاه به نحوی طراحی شده است تا هوای قابل تنفس (در صورت نیاز هوا با درصد اکسیژن بیشتر) را به داخل ریه ها بفرستد و سپس دی اکسید کربن را از ریه ها خارج کند. از ونتیلاتور ها به صورت عمده در بخش های مراقبت ویژه، بخش اورژانس و بیهوشی و یا برای نگهداری بیماران در منزل استفاده می شود. اگر مدت زمانی که بیمار باید از دستگاه استفاده کند طولانی باشد به منظور نگهداری از بیمار در منزل استفاده می شود. با توجه به شرایط بیمار، ونتیلاتور می تواند فشار، حجم و زمان تنفس را کنترل و یا محدود سازد.

مرکز پرستاری در منزل آراد شیراز با ارائه تمامی ملزومات راه اندازی ICU در منزل همچون: دستگاه ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، دستگاه ساکشن، تخت بیمار، تشک مواج بیمار، دستگاه مانیتور علائم حیاتی و….. آماده اجاره و مشاور به همشهریان گرامی باشد.

لازم به ذکر است مراقبت 24 ساعته از بیماران نیازمند به خدمات ICU در منزل تحت نظر بهترین فوق تخصص های ICU و توسط مجرب ترین پرستاران ICU کار، در منزل صورت می گیرد.

نحوه اجاره دستگاه ونتیلاتور در شیراز چگونه است؟

برای اینکه بهترین دستگاه ونتیلاتور را در شهر شیراز اجاره کنید کافیست با کارشناسان ما در مرکز پرستاری آراد شیراز با شماره 07132343515 تماس گرفته و دستگاه ونتیلاتور مناسب را انتخاب کنید.